tisdag, maj 12, 2009

Det här med HållKoll

Chrissan sa...
Släpp inte in B&J mera. Har hört att de kan vara livsfarliga, att man inte kan få nog av dom.Vill du går ner???? Ja, då lägger du in din mat i Håll Koll och håller ordningen på intaget. Då går du ner. Jag lovar!


Jomen, jag fick idén om HållKoll jag med, det brukar alltid visa vad man gör för fel.
Provade att lägga in idag.... Skrattretande är vad det är!!!
Nu lyckas jag tyvärr inte kopiera in mina staplar här men jag kan ju säga som så här:

Proteinet: Ligger på en stabil tredjedel av dagens rek.
Kolhydraterna: Existerar knappt ännu... Nåt är jag duktig på...
Fettet: Överskridet redan...

Känns ju sådär... Om jag pimplar proteindrink hela kvällen kanske det ordnar upp sig...
Tror dock att jag försöker bättra mig tills imorgon. Då hoppar vi över baconet.

2 kommentarer:

  1. Igår kom jag för en gångs skull upp bra i proteinstapeln...och då åt jag 4 ägg under dagen...

    SvaraRadera
  2. Så länge vågen visar på minus finns igen anledning att tappa hopp. Hoppas du får till staplarna imorgon istället.

    SvaraRadera